AbahMuda@Am


AbahMuda@Am


AbahMuda@Am



BLOG TEMAN
Abah_Muizz
Abiumar
Abu Naqibah - Dairi Abu Naqibah
Acai
Activ8ions
Acukk77
Acukk77 New
Aflin Shauki : Inside My Head
Afzan
Adinda
Aida Diarikecil
Aida NotaDairi - Blogdrive
Aida NotaDairi - Blogspot
Aidil
Aishah - Berlindung dibalik Awan
AKO Tetap AKO!!
Ako!
Ako! The Latest
Alyza
Anakomak
Anangku
Anim
Arddayu
Arisa-Putri
Ayu Sayang
Aza
Azhan
Azhan Workpress
Azuna Online
BabyDiana
Budak Sekolah
Bang Long
Bat - InfoMalaya Blog
Bunda Shafiya
Carneyz
Cempaka Biru
Chika
Chot Blogspot
Chot Wordpress
Cikgu Online
Cik Scarlet
Cik Pudica - Semerah Cintanya
Ct
Cute-SmiLy!
Cyclips
Dealova
Diane
Dingy
Dingy Blogsome
Dingy Bloggoing
Downforce
Ducks - M-Ralducks
East Blogdrive
East Blogspot
EedaHakim - Bicara Siti Suraida (Petua)
Elly
Faizah
Faizzah
Faizzah New
FaizulZone
Farah - Bila Cinta Terhubung
Fysal - Cyberstar
Fysal - Mfi06
Fysal - Jendela Duniaku
Fysal - In My Life
Geargie
Gurisanintaglio
Hana
Blog Seni HE
Blog Seni HE - New
Blog Seni HE - Wordpress
Honey
Huda
Iemah
iEn
iEn Komuniti
Iera
Iirah
ilynn - Pemikir, Penulis & Perempuan
Imah Cumel Library
Inamaroon
Irmanrahaban
Iyandz
Iziana
Jaja
Jaja Comel
Jiji
JiwaKacau
JiwaRasa
Jowopinter
Jubeiz
Junaidix
KakAyu
Katarsis
Katarsis - Diari.Seorang.Lelaki
Kadok
Kadok Sebuah Cerita Kehidupan
Kasawari
Kasih
Kicap
Kujie - Dari Baling Ke Serendah
Kujie - Dari Baling Ke Serendah
Kujie New - Hidup Biar Sedap
Kmx
Knockturnal
Kunang
Kuncup
Kuncup New
Lin
Lizza
Luna
Madi Insan Seni
MamaJambu
MamaShahmi - Teguh Berdiri Disini..
Mazudi
Mazudi.com/Life.Notes
Underfine Me
Meen Blogdrive
Meen Blogspot
Mely
Meera - Rentak Kehidupan Meera
Mimie
Mimpi Sedih
Mizi
Mohd Imran
Mohd Ismail
Moon
Nadhirah Lifelogger
Nadhirah Blogspot
Nagacute Blogdrive
Nagacute Blogsome
Narish
Narish2
Neezie
Neezie 1/2 Waras
Nieys Blogspot
Nieys Wordpress
Nieys - nieyszahri.com
Nizam Zakaria
Noamie
Nora
Noush
Nurul - Di Mana Spek Cinderella
Op - Fikiran Dlm Kembara
Pee Bee Blogdrive
PeeBee Blogspot
Pengkritik Blog
PK
PuteriSatu - Luahan Ku
Redza
Rick - Bro Rickwan Melaka
Ryzal
Sama-Sama
Sanchai
Sastri
Seek4soul
Sejuk
Selipar Jepun
Shai Blogdrive
Shai Blogspot
Shai Blogsome
Sharida
Sharidatk
Siti
Snow White
Sodep
Sodep.net
Syikin
Syikin - Wanita dan Keluarga (2007)
Syikin - Wanita dan Keluarga (2008)
Syira
Syi
T - Story of My Life
TaufikSM - Hiburan & Informasi
Topek
Topek - Diari Hidupku
UMIe
UstazMuda
VM
Yatt
YezzeR
Yna
Yna1
Zali
Zalisa - Dunia Hatiku
zzzss
BLOG BERNISAN
PakTeh - Diari 2004-2006
PakTeh - Sembang2 Warung Kopi
BLOG BERKAITAN
Yusof Family's Official Blog

BLOGER IDOL
BloggerIdol
RedMummy - Juara 2006
BilikIni - Tempat Kedua
NadhirahN - Tempat Ketiga
AffyRonan
Archmal
CatWalk
Duyong
Ian
Natasha
Izzu
MPijan
Samasam
UjangMD
Y2Gay
BLOGGER KICK START
Blogger Kick Start
Bro Rick
Intan
Katarsis
Noush
Syawaludin
Kurt_Kuden - Out Week 5
kriesz - Out Week 4
mourieys - Out Week 3
Milla - Out Week 2
Zila - Out Week 1
RedMummy - Juri Tetap


SAJAK BUAT PERHENTIAN
Diperhentian ini
Ada satu cerita
Tentang uda dan dara
Menjeling, bermesra dan berjanji
Tapi menangisnya juga disini
Berpisahnya juga disini

Diperhentian ini
Kulihat... anak itu terjatuh
Luka siku dan keningnya
Menangis belas ibunya

Diperhentian ini
Aku tersenyum
Merenung dia dan hidupnya
Mereka dan kehidupannya
Kerana diperhentian ini
adalah permulaannya
mungkin juga....penamatnya.

Am@AbahMuda 2006


Geng Jurnal

Photobucket.com image hosting and photo sharing Photobucket.com image hosting and photo sharing

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

'Award From MamaJ

Merenung Jejak Kehidupan
- Suatu Klinik Minda

Merupakan hasil perjalanan peribadi, garapan idea, pendapat dan pemikiran penulis. Penulis tidak mengwakili mana-mana pertubuhan atau organisasi tertentu. Segala pendapat dan ulasan yang dibuat merupakan hasil pemikiran dan pandangan peribadi penulis.
Mengkritik bukan Mengeji, Menegur bukan Mengutuk, Bercerita sebagai Tauladan
Sekian Terima Kasih.
Hak Cipta Terpilihara.

free web counter
Since July 21, 2005

Terima Kasih & Jumpa Lagi

Friday, October 28, 2005

Bercerita tentang "Kena Tag"

KENA TAG adushhhhh.... Am sendiri tak tahu apa sebenarnya kena tag ini. Semua menjawab soalan jadi Am pun menjawab lah juga. Setakat yang Am tahu 4 orang dah Tag Am

Oh ya nak ingatkan semua ini tak ikut aturan kepentinganya yer

Seven Things I Plan To Do Before I Die:
1- Buat ibadah haji kat Mekah
2- Berhenti kerja dan ada perniagaan sendiri.
3- Nak bawa isteri berjalan-jalan keseluruh dunia (anak tunggu dia habis belajar dan cari duit sendiri)
4- Nak buat rumah besar atas tanah sendiri (sekrang ada rumah tanah kongsi ramai-ramai)
5- Nak lihat anak besar dan berjaya.
6- Nak tambah anak (mana cukup sorang aja).
7- Nak buang sifat-sifat yang tak terpuji dalam diri Am

Seven Celebrity Crushes:
1- Camelia (kalau boleh tujuh2 nak tulis Camelia).
2- Rosyam Nor (yang lelaki paling atas sekali ni)
3- Camelia oooop silap Nora
4- Fauziah Latiff
5- Jins Samsudin
6- Yusof Haslam
7- Pierce Brosnan (ni satu-satunya yang "orang putih")

Seven Often Repeated Words:
1- Allah
2- Kena jugak budak ni kang (kenanya tak juga)
3- Alamak
4- Mengantuknya
5- Kenapa
6- Assalamualaikum
7- W'salam

Seven Traits I Look For In The Opposite Sex :
1- romantik
2- tak merokok (Am boleh dia jangan)
3- putih (janganlah macam bedak pulak)
4- berbudi bahasa
5- suka bergurau
6- cun hehehehe
7- sporting giler

Seven people this tags goes to... :
1-
Mely
2-
Irman
3-
Activ8ions
4-
mE
5-
Jaja
6-
Anim
Nota Kaki:
Nak tambah sikit, 7 plan Am kalau jadi Perdana Menteri
1- Pastikan menteri Kabinet bukan setakat tahu cakap sahaja tapi tapi buat apa yang mereka cakap.
2- Pastikan semua undang-undang dilaksanakan dengan jayanya bukan setakat buat undang-undang sahaja.
3- Pastikan setiap jalan di Malaysia ni tak berlubang-lubang, ini tak mula2 cantik lepas itu sana lubang sini lubang.
4- Pastikan undang-undang khidmat sosial dilaksanakan bagi pesalah jalanraya dan tak boleh digantikan dengan duit.
5- Membatalkan mengajar Matematik dan Sains dalam bahasa inggeris (kalau buat mungkin lambat lagi kena tunggu tahap bahasa inggeris ok dulu baru buat semula)
6. Pastikan Malaysia bebas 100% dari rasuah paling tidak pun bebas 90% dari rasuah (Pastikan badan percegah rasuah diberi kuasa oleh kabinet dan memberikan laporan terus kabinet)
7. Pastikan kita belajar dengan orang barat bukan jadi orang barat.

Labels:

JEJAK TEMAN DI "Bercerita tentang "Kena Tag""

 

JOM TINGGALKAN JEJAK

Links to "Bercerita tentang "Kena Tag""

Create a Link