AbahMuda@Am


AbahMuda@Am


AbahMuda@Am



BLOG TEMAN
Abah_Muizz
Abiumar
Abu Naqibah - Dairi Abu Naqibah
Acai
Activ8ions
Acukk77
Acukk77 New
Aflin Shauki : Inside My Head
Afzan
Adinda
Aida Diarikecil
Aida NotaDairi - Blogdrive
Aida NotaDairi - Blogspot
Aidil
Aishah - Berlindung dibalik Awan
AKO Tetap AKO!!
Ako!
Ako! The Latest
Alyza
Anakomak
Anangku
Anim
Arddayu
Arisa-Putri
Ayu Sayang
Aza
Azhan
Azhan Workpress
Azuna Online
BabyDiana
Budak Sekolah
Bang Long
Bat - InfoMalaya Blog
Bunda Shafiya
Carneyz
Cempaka Biru
Chika
Chot Blogspot
Chot Wordpress
Cikgu Online
Cik Scarlet
Cik Pudica - Semerah Cintanya
Ct
Cute-SmiLy!
Cyclips
Dealova
Diane
Dingy
Dingy Blogsome
Dingy Bloggoing
Downforce
Ducks - M-Ralducks
East Blogdrive
East Blogspot
EedaHakim - Bicara Siti Suraida (Petua)
Elly
Faizah
Faizzah
Faizzah New
FaizulZone
Farah - Bila Cinta Terhubung
Fysal - Cyberstar
Fysal - Mfi06
Fysal - Jendela Duniaku
Fysal - In My Life
Geargie
Gurisanintaglio
Hana
Blog Seni HE
Blog Seni HE - New
Blog Seni HE - Wordpress
Honey
Huda
Iemah
iEn
iEn Komuniti
Iera
Iirah
ilynn - Pemikir, Penulis & Perempuan
Imah Cumel Library
Inamaroon
Irmanrahaban
Iyandz
Iziana
Jaja
Jaja Comel
Jiji
JiwaKacau
JiwaRasa
Jowopinter
Jubeiz
Junaidix
KakAyu
Katarsis
Katarsis - Diari.Seorang.Lelaki
Kadok
Kadok Sebuah Cerita Kehidupan
Kasawari
Kasih
Kicap
Kujie - Dari Baling Ke Serendah
Kujie - Dari Baling Ke Serendah
Kujie New - Hidup Biar Sedap
Kmx
Knockturnal
Kunang
Kuncup
Kuncup New
Lin
Lizza
Luna
Madi Insan Seni
MamaJambu
MamaShahmi - Teguh Berdiri Disini..
Mazudi
Mazudi.com/Life.Notes
Underfine Me
Meen Blogdrive
Meen Blogspot
Mely
Meera - Rentak Kehidupan Meera
Mimie
Mimpi Sedih
Mizi
Mohd Imran
Mohd Ismail
Moon
Nadhirah Lifelogger
Nadhirah Blogspot
Nagacute Blogdrive
Nagacute Blogsome
Narish
Narish2
Neezie
Neezie 1/2 Waras
Nieys Blogspot
Nieys Wordpress
Nieys - nieyszahri.com
Nizam Zakaria
Noamie
Nora
Noush
Nurul - Di Mana Spek Cinderella
Op - Fikiran Dlm Kembara
Pee Bee Blogdrive
PeeBee Blogspot
Pengkritik Blog
PK
PuteriSatu - Luahan Ku
Redza
Rick - Bro Rickwan Melaka
Ryzal
Sama-Sama
Sanchai
Sastri
Seek4soul
Sejuk
Selipar Jepun
Shai Blogdrive
Shai Blogspot
Shai Blogsome
Sharida
Sharidatk
Siti
Snow White
Sodep
Sodep.net
Syikin
Syikin - Wanita dan Keluarga (2007)
Syikin - Wanita dan Keluarga (2008)
Syira
Syi
T - Story of My Life
TaufikSM - Hiburan & Informasi
Topek
Topek - Diari Hidupku
UMIe
UstazMuda
VM
Yatt
YezzeR
Yna
Yna1
Zali
Zalisa - Dunia Hatiku
zzzss
BLOG BERNISAN
PakTeh - Diari 2004-2006
PakTeh - Sembang2 Warung Kopi
BLOG BERKAITAN
Yusof Family's Official Blog

BLOGER IDOL
BloggerIdol
RedMummy - Juara 2006
BilikIni - Tempat Kedua
NadhirahN - Tempat Ketiga
AffyRonan
Archmal
CatWalk
Duyong
Ian
Natasha
Izzu
MPijan
Samasam
UjangMD
Y2Gay
BLOGGER KICK START
Blogger Kick Start
Bro Rick
Intan
Katarsis
Noush
Syawaludin
Kurt_Kuden - Out Week 5
kriesz - Out Week 4
mourieys - Out Week 3
Milla - Out Week 2
Zila - Out Week 1
RedMummy - Juri Tetap


SAJAK BUAT PERHENTIAN
Diperhentian ini
Ada satu cerita
Tentang uda dan dara
Menjeling, bermesra dan berjanji
Tapi menangisnya juga disini
Berpisahnya juga disini

Diperhentian ini
Kulihat... anak itu terjatuh
Luka siku dan keningnya
Menangis belas ibunya

Diperhentian ini
Aku tersenyum
Merenung dia dan hidupnya
Mereka dan kehidupannya
Kerana diperhentian ini
adalah permulaannya
mungkin juga....penamatnya.

Am@AbahMuda 2006


Geng Jurnal

Photobucket.com image hosting and photo sharing Photobucket.com image hosting and photo sharing

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

'Award From MamaJ

Merenung Jejak Kehidupan
- Suatu Klinik Minda

Merupakan hasil perjalanan peribadi, garapan idea, pendapat dan pemikiran penulis. Penulis tidak mengwakili mana-mana pertubuhan atau organisasi tertentu. Segala pendapat dan ulasan yang dibuat merupakan hasil pemikiran dan pandangan peribadi penulis.
Mengkritik bukan Mengeji, Menegur bukan Mengutuk, Bercerita sebagai Tauladan
Sekian Terima Kasih.
Hak Cipta Terpilihara.

free web counter
Since July 21, 2005

Terima Kasih & Jumpa Lagi

Monday, March 26, 2007

Bercerita tentang "Hujung Minggu"

Jambatan
Photo ini dirakamkan semasa Am hendak ke Gua kelawar semasa di Langkawi dahulu, ada photo lain sebenarnya hendak dipaparkan hari ini tapi tertinggal pula dirumah hehehe.

Tasik..
Original Upload from Canon Digital IXUS 60



Futsal
Kali pertama dalam sejarah hidup, Am main futsal pada malam sabtu lepas. Sebelum main sempat juga tanya kawan undang-undang main futsal ni hehehe. Semua bahagian Am main dari pertahanan, penyerang dan penjaga gol. Tapi seperti biasa bila kaki bangku seperti Am yang main tentu banyak bola yang terlepas dari yang ditahan. ang pastinya memang penat gila main futsal ni dan rasa tak sabar nak main lagi hehehe.

PIBG
Pagi sabtu lepas juga mencatat sejarah dalam hidup Am kerana kali pertama menghadiri mesyuarat PIBG sekolah anak Am. Terasa dah tua pula hehehe. Sempat jumpa cikgu kelas anak Am dan seperti biasa banyak yang dia komplin pasal anak Am, anak Am pula buat muka seposen sahaja.

Nota Kaki :
Selamat berhujung minggu Semuga kita diberkati dalam apa sahaja

Labels: ,

JEJAK TEMAN DI "Bercerita tentang "Hujung Minggu""

 

Blogger kujie kata ... (March 27, 2007 7:39 AM) : 

Baguslah am...kena pergi mesyuarat pIBG tu..saya tiap tahun pergi, dulu 3 org anak 3 sekolah pergi...Dulu suami sy AJK penubuhan PIBG kat sekolah anak saya yg baru dibuka( belum ada PIBG lagi )..banyak urusan/masa yg perlu untuk menjadikan penubuhan PIBG suatu realiti..dn sy berharap ibubapa memberi sokongan kpd PIBG demi kemajuan anak² kita juga anak² jiran tetangga kita..kita sering pandang mudah dgn apa yg telah sedia ada.....hanya mula menghargai bila tiada lagi...

maaf am, saya selalu berceloteh pjg di blog am...heheheh...buat mcm herta sendiri pulak..entry tuan rumah sejengkal..sy tulis semeter....maluuuu

 

Blogger Am kata ... (March 27, 2007 12:36 PM) : 

Am kalau ada aktiviti disekolah yang melibatkan ibubapa memang pergi punya, bukan nak aktif tapi sekadar tunjuk muka dan jumpa cikgu anak Am. Ambil kesempatan masa itu untuk tanya perangai dan perkembangan anak Am

Tak jadi masalah kujie, pendapat pendek dan panjang sentiasa dialu-alukan hehehe

 

JOM TINGGALKAN JEJAK

Links to "Bercerita tentang "Hujung Minggu""

Create a Link